2008-12-15

ZER MODUZ OPORRETAN?






Badakigu oporretan gaudela eta egun hauek familian eta lagun artean pasatzekoak direla, baina, hala ere, gustura jakingo genuke zer moduz ari zareten pasatzen eta, batez ere, zer moduz portatu den Olentzero aurtengoan. Idatz ezazue, gurasoen laguntzaz, zertan ari zareten, bi lerrotan bada ere. Horretarako sartu komentarioetan eta "anonimo" aukeratu. Ondo pasa eta ikusi arte.

Sabemos que en navidad la familia y los amigos son lo que mandan, pero nos gustaría que nuestros chicos y chicas nos contarais qué tal os lo estáis pasando y, sobre todo, cómo se ha portado Olentzero este año. Para ello, con la ayuda de aita y de ama, entrad en comentarios y, eligiendo "anónimos", contadnos lo que se os ocurra. Ondo pasa eta ikusi arte.

23 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo Joseba naiz.Esteher pasa ondo gabonak eta urte berrion Esteher.Ane eta nik izan ginen Olentzerorengana joan ginen.
Agur Esteher eta Olatz. 2.A

Anónimo dijo...

Olentzerok panpin haundi-haundia ekarri dit.Kartoizko gaztelu handia
ere bai.Margotu beharko dut.Eta bukatzeko kotxe telegidatua.
Nora P.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunak!
Aurten Olentzero oso ondo portatu da etapanpinbateta bizikleta bat ekarri dizkit.
Agur!
Luana 2.B

Anónimo dijo...

oso ondo pasa dut.
olentzero gauusa asko oparitu dizkit:
arropa, zapatilak, kadoo jokua...

Nora M. 2.B

Anónimo dijo...

Kaixo, ni Irati naiz eta oporretan Bastidan egon naiz eta beste bi egun Tarrasan. Opor hauek oso politak izan dira.

Agur eta urte berri on!

Anónimo dijo...

Kaixo ni Unai naiz.

Eta Tunezera joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen.
Olentzerok dragonbaleko liburu bat ekarri zidan.

Anónimo dijo...

Kaixo ni Ricardo naiz , eta ni izotz pistan egon nintzen eta oso ondo pasatu nuen.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa dut oporretan.
Olentzerok gauza asko oparitu dizkit:
arropa, zapatilak, kadoo jokua...

Nora M. 2.B

Anónimo dijo...

Kaixo ni Joseba naiz.
Jaialdia oso polita iruditu zitzaidan eta opariak asko gustatu zitzaizkidan. Olentzero oso ondo portatu zen, eta gauza hauek ekarri zituen guretzat: bi pakete iman eta puzle bat.
Agur.

Joseba 2.B

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok:
Niri, Ainhoari, Olentzerok hau ekarri dit:Arbel bat, Hello Kitty-ren etxea, Auto- karabana, Pokoio-ren puzleak eta hiru pelikula.
Oso ondo pasatu dut oporretan.

Ainhoa, 2.B

Anónimo dijo...

Kaixo ni Goizane naiz. olentzerok Nintendo DS-a ekarri dit. Opor hauek nire familiarekin pasa ditut.

Agur eta oso ondo pasa urte berri hau!

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasatu dut oporretan. Opari asko ekarri dizkidate Olentzerok eta erregeek, adibidez:
Mahai jolas bat eta kotxe bat.
Gainera hortz bat erori zait. Eta
beste bat mugitzen zait.

Adrian Camacho 2.B

Anónimo dijo...

Kaixo Nora P. eta Oihana gara,
ondo pasa dugu oporretan eta Olentzero oso ondo portatu da,
opari asko ekarri dizkigu; horien
artean niri, Norari, panpin marroi bat ekarri dit eta niri, Oihanari,
kamiseta marradun bat.Gabon hauek
oso zoriontsuak izan dira guretzat.
2.B-ko ikaslerik finenak.
Agur eta ondo pasa.

Anónimo dijo...

kaixo ni Beñat naiz.


Gasteizen egon naiz eta Olentzerok
"casa de los ponis" ekarri dit.

Anónimo dijo...

Kaixo,ni Ibai naiz
,eta hau ekarri dit Olentzerok:Bi auto,laboratorio bat eta scalestric.Eta oso ondo pasa egin dut gabonetan.



Ibai sainz

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa dut.
Olentzerok eta erregeek opari asko ekarri dizkidate :
panpin etxe bat, wii, imanak...

Garazi 2.B

Anónimo dijo...

Kaixo Lukas naiz. Olentzerok opari asko ekarri dit adibidez Nintendoa eta hiru jolas.
Errege magoek hiru jolas ekarri dit.

Anónimo dijo...

Kaixo, ni Ekain naiz:
Gabon hauetan Parisera joan nintzen
eta elurra egin zuen. Gehien gustatu zitzaidana Euro Disney-ko errusiar mendia izan zen.
Agur.

Ekain 2.B

Anónimo dijo...

Epa, lagunok:
ni Uxue naiz.
Olentzerok walkie-talkie ak, etxeko zapatilak eta aplastatzen duzunean burmuina ateratzen zaion bola.
Oso ondo pasatu dut oporretan.

Uxue, 2.B

Anónimo dijo...

Kaixo ni Goizane naiz eta Gasteizen egon naiz eta Olentzerok gauza asko ekarri dizkit. Urte berri on!

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok!
Ainhoa naiz berriro. Oporretan Tuyon eta Kantabrian egon naiz (Camijanes herrian) eta oso ondo pasatu dut. Han errege magoak ikusi nituen eta gelako guztientzat karameloak bildu nituen.
Agur
Ainhoa, 2.B

Anónimo dijo...

kaixo Alex naiz.Esther, oso ondo pasatu nintzen oporretan.Noiz etorriko zara ikastolara?.

Anónimo dijo...

Egunon Ricardo nazi.
arantzabela ikastola unibertsoko
ikastola onena da maite saituzte.